Subject: RE: Taotlus
From: "Marion Pajumets"
To: "Margit Paulus" <[email-masked]>, "AKI info", "Mari Teesalu"
Cc: Anna-Liina Väkram, "Deisi Pohlak"
Date: Tue, 1 Apr 2025 12:28:47 +0300

Tere, Margit!

Vahepeal on MKM ja SoM saanud kokkuleppele, et SoMi Sotsiaalteaduslike 
rakendusuuringute eetikakomitee hakkab alates 1. aprillist  2025. a 
menetlema ka MKMi töövaldkonna valitsemisala asutuste uuringueetika alaseid 
taotlusi.

Esimene koosolek selle uuringu teemal toimub hiljemalt 18. aprillil. U 
sealkandis laekub Sulle vastamiseks ka esimene ring eetikakomitee  küsimusi.

Ole hea, saada komiteele ka TÜ pakkumus.

Ilusat kevadet!

Marion Pajumets
teadusnõunik
Sotsiaalministeerium

From: Margit Paulus <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 4, 2025 3:46 PM
To: [email-masked]; Marion Pajumets - SOM <[email-masked]>; Mari 
Teesalu - SOM <[email-masked]>
Cc: Anna-Liina Väkram - MKM <[email-masked]>; Deisi Pohlak - MKM 
<[email-masked]>
Subject: Taotlus

Tere

Edastame Andmekaitse Inspektsioonile ja sotsiaalteaduslike rakendusuuringute 
eetikakomiteele taotluse koos lisaga isikuandmete töötlemiseks Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumi ja Eesti Töötukassa koostöös tellitava uuringu 
„Eesti Töötukassa töötust ennetavate teenuste mõjude hindamine“ raames. 
Kirjale lisatud taotlus on koostatud Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumi ja Eesti Töötukassa koostöös ning 
allkirjastatud mõlema osapoole poolt.

Küsimuste korral palume pöörduda järgmiste kontaktisikute poole:

Margit Paulus, Eesti Töötukassa analüüsiosakonna juhataja 
([email-masked] <mailto:[email-masked]> )

Anna-Liina Väkram, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi tööhõive 
osakonna nõunik ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> )

Lugupidamisega

Margit Paulusanalüüsiosakond

osakonnajuhataja

​Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <tel:614%208504> 614 8504

 <http://tootukassa.ee/> tootukassa.ee

 <http://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa
 <http://youtube.com/tootukassa> ​ <http://youtube.com/tootukassa> 
youtube.com/tootukassa

 <http://tootukassa.ee/>